مقالات

بررسی جعبه بکس های هنس

بررسی جعبه بکس های هنس

در این مقاله از ابزارتکنو درباره بررسی جعبه بکس های هنس به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم، و انواع جعبه بکس های برند بازار را به شما معرفی کرده ایم ، همراه با ابزارتکنو تا انتهای مقاله باشید. برای این­که بدانید چه جعبه بکسی برای شما مناسب است، ابتدا باید بهترین برندهای موجود در بازار را شناخته و بدانید که چه ابزاری داخل آن قرار می­گیرند. اگر فنی کاری حرفه­ای هستید نباید تنها به چند آچار ساده و کهنه اکتفا کنید. باید برای کار خود ارزش قائل شده و از یک جعبه بکس کامل و ست استفاده کنید. با استفاده از یک جعبه ابزار کامل می‌توانید کار خود را به صورت کاملا تخصصی انجام دهید.

برای خرید انواع جعبه بکس از ابزارتکنو میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

 

جعبه بکس چیست؟

برای این­که بتوانید به راهنمای خرید جعبه بکس دست پیدا کنید، ابتدا باید بدانید که جعبه بکس چیست و چه وظیفه ه­ای دارد. جعبه بکس درواقع وظیفه دارد تا از ابزارها و آچارهای بکس نگهداری کرده و از آن­ها محافظت کند. این جعبه را می­توانید همه جا همراه خود داشته باشید و به ­راحتی به هر آچار بکسی که به آن نیاز دارید، دست پیدا کنید. جعبه بکس ابزارهای تخصصی را به­ آسانی در دسترس ماهران و متخصصین کارهای فنی قرار می­دهد. ابزارهای داخل جعبه بکس سری بوده و از کوچک­ترین سایز تا بزرگ­ترین سایز موجود هستند.

هر چه زمان می­گذرد، تنوع قطعات داخل جعبه بکس و تعداد آن­ها افزایش پیدا می­کند. در برخی از این جعبه‌های بکس علاوه بر آچارهای بکس، ابزارهای دیگری نیز قرار دارد. جعبه بکس را هم می­توان برای مصارف خانگی و هم مصارف کارگاهی و شرکتی استفاده کرد. از مزایای جعبه بکس می­توان به تنوع بالای آچارهای بکس، تنوع سایز آن­ها و وجود سایر ابزارهای کاربردی اشاره کرد.

معرفی بهترین برندهای جعبه بکس موجود در ایران

جعبه بکس نیز در بازار همانند هر وسیله دیگری دارای انواع برندهای مختلفی است. هر یک از برندها کیفیت خاصی دارند و مشتریان ویژه خود را دارند. پارامترهای متغیر در هر برند از جعبه بکس عبارتند از: تعداد ابزار درون جعبه بکس، کاربرد جعبه اعم از خانگی، عمومی یا صنعتی، قیمت جعبه بکس، کیفیت جعبه بکس و ابزار درون آن و …

حال برای این­که با راهنمای خرید جعبه بکس آشنا شویم، به بررسی هر یک از برندهای جعبه بکس موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت.

برند هنس

برند هنس متعلق به شرکتی تایوانی بوده و در زمینه طراحی و ساخت ابزارها به­ ویژه جعبه بکس توانسته بسیار موفق عمل کند. این شرکت پیشرو از سال ۱۹۷۳ آغاز بکار کرده و از آن زمان تا به حال بازار را در دست خود دارد. از مزایای اصلی این برند که باعث شده تا طرفداران خود را حفظ کند، ارگونومی استاندارد دسته­ها و راحتی کار با ابزار آن است. البته قدرت و استقامت بالای جعبه و ابزارها نیز در انتخاب این برند بی­تاثیر نیستند. جنس آچارهای این برند از کروم و وانادیوم است. از بهترین مدل­های جعبه بکس هنس در بازار عبارتند از:

جعبه بکس 24 تایی آچار بکس کد 4624-6MT
جعبه بکس 24 تایی آچار بکس کد 4624MTR4
جعبه بکس 55 تایی آچار بکس تولز کد 9655M

برند رونیکس

رونیکس شرکتی است که از سال ۱۳۸۳ شروع بکار کرده و کار خود را از ایران آغاز کرده است. البته ۱۱ کشور از قبیل آلمان، تایوان و چین روی تولیدات این برند نظارت دارند و همگی ابزارهای تولیدی دارای استانداردهای بین­ المللی هستند. این برند دارای جعبه بکس های متنوعی است و برای تمامی محصولات خود گارانتی ارائه می‌کند. جنس آچارهای داخل جعبه بکس از کروم وانادیوم است.

بهترین مدل­های جعبه بکس از برند رونیکس را در زیر مشاهده می­کنید:

جعبه بکس 27 تایی آچار بکس کد RH-2627
جعبه بکس 40 تایی آچار بکس کدRH2640
جعبه بکس 24 تایی آچار بکس کدRH-2624
جعبه بکس 11 تایی آچار بکس بکس کدRH-2610
جعبه بکس 11 تایی آچار بکس کدRH-2610
جعبه بکس 17 تایی آچار بکس بکس کدRH-2617
جعبه بکس 17 تایی آچار بکس کدRH-2617

برند تاپ تول

برند تاپ تول در واقع توسط شرکت ROTAR از سال 1981 آغاز بکار کرده و وارد بازار ابزارهای صنعتی شد. از مزایایا این برند می­توان به قیمت مناسب ابزار، کیفیتی عالی و طراحی شیک اشاره کرد. این شرکت نیز تایوانی بوده و به ایران نیز صادرات دارد. ارگونومی و کاربردی بودن ابزار باعث شده تا مورد قبول بسیاری از فنی کارهای ایرانی قرار بگیرد.

از بهترین مدل­های جعبه بکس برند تاپ تول می­توان موارد زیر را نام برد:

جعبه بکس 26 تایی آچار بکس کد GCAD2607
جعبه بکس 41 تایی آچار بکس کد GADW4101
جعبه بکس 40 تایی آچار بکس کد GCAD4002
جعبه بکس 41 تایی آچار بکس کد GADW4101
جعبه بکس 23 تایی آچار بکس کد GAAD2301

 

برند جنیوس

برند جنیوس به بالا بردن سرعت کارها معروف بوده و در جعبه ابزار هر کس ممکن است حداقل یکی از ابزارهایش، برند جنیوس باشد. جعبه بکس بادی جنیوس را به تمامی کسانی خودشان تعمیرکار وسایل خود از قبیل خودرو هستند، پیشنهاد می­کنیم. از آچارهای بکس جنیوس می­توان در مواردی که فضا کوچک بوده و جای دسترسی وجود ندارد، استفاده کرد.

چند مدل از جعبه بکس­های برتر برند جنیوس را در زیر مشاهده می­کنید:

جعبه بکس 24 تایی آچار بکس تولز کد TF-424M5
جعبه بکس 17 تایی آچار بکس تولز کد GS-217M
جعبه بکس 19 تایی آچار بکس و آچار جغجغه تولز کد EU-319M
برند واستر
واستر، برندی قدیمی و با اصالت محسوب می­شود که در بین تعمیرکاران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این برند بین­ المللی علاوه­بر جعبه بکس، ابزار بسیار زیاد دیگری را نیز تولید می­کند. از برترین مدل­های جعبه بکس برند واستر عبارتند از:

جعبه بکس ۴۶ تایی آچار بکس کد ۳۸۶
جعبه بکس 24 تایی آچار بکس کد Bova1
جعبه بکس 26 تایی آچار بکس کد dgf-541
جعبه بکس 26 تایی آچار بکس کد SK-4026
جعبه بکس 13 تایی آچار بکس کد N13

 

معرفی جعبه بکس 24 پارچه هنس مدل 6MT-4624 :

جعبه بکس 24 پارچه هنس مدل 6MT-4624 از محصولات شرکت هنس با قیمت مناسب و بسیار با کیفیت عرضه شده است. این جعبه بکس به علت دارا تنوع بالا در سایز سری های بکس و طراحی زیبا و منحصر به فرد توجه کاربران را به خود جلب کرده و بسیار پرمصرف می‌باشد. آچار بکس های این برند از جنس کروم وانادیوم حرارت دیده و سخت کاری شده است که کیفیت ، استحکام ، مقاومت ، توان بالا ، کارایی مناسب و طول عمر زیاد این محصول را تضمین می‌کند. سطح این آچار ها پولیش شده ، آینه ای و ضد خش می‌باشد. قفل و جعبه این محصول فلزی بوده که بسیار مقاوم و محکم می‌باشد.

با توجه به ویژگی های جعبه بکس 24 پارچه هنس مدل 6MT-4624 از جمله، تولید شده از بهترین مواد اولیه ، جنس قفل و جعبه فلزی، تنوع بالا در سایز، طراحی زیبا و قیمت معقول ارزش خرید این محصول را نسبت به سایر برندهای مشابه دو چندان می‌کند. جعبه بکس 24 پارچه هنس مدل 6MT-4624 دارای درایو 1/2 اینچ 6 پر جهت جلوگیری از ضربه و آسیب دیدگی بوده و شامل 24 عدد آچار بکس در تنوع سایز بالا ( از 8 الی 32 میلی‌متر ) می‌باشد. در این جعبه بکس یک عدد لقلقه ، دسته بکس هندلی با درایو 1/2 اینچ ، دو عدد واسط 250 و 125 میلی‌متری ، آچار جغجغه با درایو 1/2 اینچ و دسته بکس کشویی 300 میلی‌متری با درایو 1/2 اینچ قرار دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *